FAQ
Bestellingen en retours
Verzendkosten
Bestellingen naar Nederland:
- gratis verzending voor orders boven de € 50
- anders € 6,95
Bestellingen naar België:
- gratis verzending voor orders boven de € 39
- anders € 4,95
Hoe kan ik mijn verzendadres wijzigen of bewerken?
We hebben een heel beperkt moment om wijzigingen in bestellingen door te voeren! Neem hier contact met ons op met je bestelnummer en je juiste verzendadres, zodat we de wijzigingen zo snel mogelijk kunnen doorvoeren.
Bestellingen die van maandag tot en met vrijdag voor 17.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verwerkt en ingepakt voor verzending, met uitzondering van feestdagen.
Bestellingen die na 17.00 uur worden geplaatst, worden de volgende dag ingepakt en verzonden.
Bestellingen die na 17.00 uur op vrijdag, zaterdag en zondag worden geplaatst, worden op maandag verzonden.
We zullen ons best doen om aan je verzoek te voldoen, maar we vragen je om je adres te controleren voordat je je bestelling plaatst, omdat we geen adreswijzigingen kunnen garanderen als je bestelling eenmaal verwerkt is.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
We kunnen de artikelen in een bestelling niet wijzigen of een bestelling annuleren nadat deze is verwerkt. Maar neem hier contact met ons op - hoewel we geen wijzigingen of annuleringen kunnen garanderen, zullen we ons best doen om aan je verzoek tegemoet te komen!
Mijn bestelling is aangekomen, maar was niet correct. Wat kan ik doen?
Het spijt ons te horen dat je bestelling niet is zoals je ze verwacht had! Als je de verkeerde artikelen hebt ontvangen of als er een probleem was met de levering, laat het ons dan binnen 30 dagen na je besteldatum weten, dan werken we eraan om het probleem te corrigeren! Je kunt hier contact met ons opnemen!
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Producten voor persoonlijke verzorging, supplementen en multivitaminen
Ongeopende en ongebruikte producten kunnen binnen 30 dagen na de leveringsdatum van de bestelling worden geretourneerd voor een terugbetaling. In het geval van een retourzending kunnen restituties alleen worden teruggestort op de oorspronkelijke betaalwijze; verzendkosten worden niet terugbetaald.
Retourvoorwaarden
- Producten die geopend zijn, komen niet in aanmerking voor een retourzending, omruiling of een tegoedbon
- Bestellingen die buiten de retourtermijn van 30 dagen vallen, komen niet in aanmerking voor een retourzending, omruiling of een tegoedbon
- Verzendkosten worden niet gerestitueerd en worden niet terugbetaald in geval van een retourzending
- Terugbetalingen kunnen alleen worden teruggestort op de oorspronkelijke betaalwijze. In het geval dat we niet kunnen terugbetalen naar de oorspronkelijke betaalwijze vanwege een geannuleerde/verlopen creditcard of gesloten bankrekening, wordt er store credit uitgegeven via Rewards Points die kunnen worden toegepast als korting op toekomstige bestellingen.
- Voor bestellingen van 20 artikelen of meer, kan slechts 50% van de bestelling worden geretourneerd als de artikelen ongeopend en ongebruikt zijn met hun originele verzegeling intact binnen 30 dagen na de leveringsdatum van de bestelling.
- Bestellingen gekocht met een Buy One Get One-aanbieding (BOGO) moeten volledig worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling. Het retourneren van een deel van een BOGO-bestelling zal resulteren in een gedeeltelijke terugbetaling, indien dit in aanmerking komt.
- Speciaal geprijsde & Sale-artikelen zijn uitverkoop en komen niet in aanmerking voor ruilen of retourneren.
Om een retourzending te starten, kun je hier contact met ons opnemen met je bestelnummer.
Wat als ik een product probeer en het niet goed vind?
Als een product geopend en gebruikt is, maar niet geschikt voor je is, neem dan binnen 30 dagen na de leverdatum contact op met ons team om de volgende beste stappen te bespreken. We zullen ons best doen om met je samen te werken en je te helpen!
Betalingen en kortingen
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
Voor eenmalige aankopen accepteren we alle grote creditcards, Apple Pay, Amazon Pay, GPay, PayPal, Shop Pay en Koop nu, betaal later met Klarna! Voor bestellingen met een abonnement accepteren we creditcards, bankpassen, PayPal en ShopPay. We kunnen Klarna op dit moment niet accepteren als betaalmethode voor abonnementsbestellingen.
Als je een bestelling wilt plaatsen die groter is dan 20 artikelen, neem dan hier contact met ons op om je te helpen met je grote bestelling!
Waar kan ik mijn kortingscode voor gebruiken?
Kortingscodes kunnen worden toegepast op eenmalige bestellingen bij het afrekenen - voeg de korting toe op de eerste pagina van het afrekenen (na de winkelwagenpagina). Je kunt één code per bestelling toepassen!
Beloningspunten kunnen worden toegepast op zowel eenmalige bestellingen als op bestellingen met een abonnement. Je kunt maximaal 400 punten (een korting van €20) per bestelling inwisselen.
- Om toe te passen op een eenmalige bestelling, kun je dit doen op de eerste pagina van het afrekenen, na de pagina met de kaart.
- Om toe te passen op een aanstaande bestelling voor een abonnement, ga je naar je accountpagina en klik je op MIJN REWARDS en pas je je korting toe!
Let op: er is slechts één kortingscode of inwisseling van beloningen van toepassing per bestelling. Kortingscodes kunnen niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen of codes.
*Uitzonderingen zijn van toepassing: Bestellingen met een abonnement en uitverkoopartikelen komen niet in aanmerking voor korting. Kortingscodes kunnen maar één keer per klant worden gebruikt. Voor Buy One, Get One-aanbiedingen is de korting beperkt tot 5 gratis
Waarom werkt mijn kortingscode niet?
Kortingscodes kunnen worden toegepast op eenmalige bestellingen. Als je problemen ondervindt, zijn hier een paar dingen waar je rekening mee moet houden:
- Je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken
- Spaarpunten kunnen niet worden gecombineerd met een kortingscode
- Uitverkoopproducten & speciaal geprijsde producten komen niet in aanmerking voor verdere kortingen
- Bestellingen met een abonnement komen niet in aanmerking voor verdere kortingen
Als je nog steeds problemen hebt, laat het ons dan hier weten.
Ik kan niet afrekenen! Help!
Als er een probleem optreedt bij het afrekenen, raden we je aan om je aankoop af te ronden in een incognitovenster en/of op een ander apparaat. We hebben gemerkt dat dit 9 van de 10 keer het probleem oplost!
Heb je nog steeds problemen nadat je incognito hebt geprobeerd? Neem dan contact met ons op met een screenshot of beschrijving van de fout die je ervaart, en we helpen je graag verder!
Kun je niet vinden wat je zoekt?
Stuur ons een e-mail om ons te vertellen wat er aan de hand is en iemand van onze klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met je op. Vergeet niet je bestelnummer te vermelden (als je dat hebt).
Stuur een e-mail naar info@kaypro.be of gebruik het contactformulier hier.
Andere vragen? Laten we praten.
Stuur ons een e-mail naar info@kaypro.be